Produkty

Rich mail

Pełnowartościowy film w wiadomości email. Opracowaliśmy kod, dzięki któremu eliminujemy konieczność wysyłki w postaci gif-a. Zachowujemy oryginalny filmowy format, a więc wysoką jakość nagrania oraz możliwość włączenia dźwięku.

  • Nieinwazyjna forma reklamy
  • Efektywny kanał w kampaniach brandigowych

Display

Reklama display to forma reklamy, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców za pomocą grafik, banerów lub filmów umieszczanych na stronach internetowych. Jest to sposób na zwiększenie zasięgu i uwagi dla Twojej marki w sposób nieinwazyjny dla użytkowników.

  • Przygotowujemy kreację in-house
  • Możliwość rozliczenia wysyłki w CPC

KORZYSTAMY Z POPULARNYCH PLATFORM
  • AdForm
  • Display & Video 360
POSIADAMY WŁASNĄ BAZĘ DANYCH
  • EngageDMP

Native

Ta forma reklamy jest nieinwazyjna ponieważ towarzyszy innym treściom w serwisie wydawcy. Na zdjęciu/grafice znajduje się krótka zajawka, kluczowa informacja. Klik kieruje do całego artykułu albo do strony docelowej.

  • Responsywny format – automatyczne dostosowanie do urządzenia/strony
  • Efektywność dzięki wysokiemu viewability
KORZYSTAMY Z POPULARNYCH PLATFORM
  • Taboola
  • AdSkeeper
  • AdForm
POSIADAMY WŁASNĄ BAZĘ DANYCH
  • EngageDMP

Rich media

Interaktywne kreacje na mobile lub desktop. Reklama reaguje na działanie gracza, które wywołuje określony efekt. Dzięki temu komunikację kampanii można przekazać w atrakcyjnej dla użytkownika formie gry, quizu, czy interaktywnej animacji.

  • Innowacyjne i interaktywne reklamy wykorzystujące technologię HTML5
  • Szerokie możliwości targetowania: behawioralnie, na aplikacje itp.
  • Koncepcja i kreacje opracowywane in-houseM – co daje klientowi pełny wgląd w projekt w jednym miejscu.
  • Emisję kampanii możemy rozliczać w CPC.

Online i offline

Łączymy technologie mobilną z reklamą OOH i DOOH. Wykorzystujemy dane z aplikacji zainstalowanych na smartfonie:

  • Lokalizacja użytkownika
  • Częstotliwość wizyt użytkownika w konkretnym miejscu

Dzięki powyższym informacjom, jesteśmy w stanie targetować reklamy na:


Outdoor
osoby przebywające wokół nośników outdoor
Lokalizacja
osoby przebywające w dowolnej lokalizacji

Przykładowe scenariusze

W pierwszym przypadku reklama mobilna może uzupełnić przekaz reklamy OOH/DOOH, w drugim możemy emitować reklamę kontekstowo – nawiązującą tematycznie do lokalizacji użytkownika.

Video

Wideo to obok podcastów najszybciej rozwijający się format reklamowy, który zdobywa coraz większą popularność.

  • Spoty reklamowe – InStream i OutStream od 6 do 30 sekund
  • Pakiety tematyczne takie jak: biznes, motoryzacja, parenting
KORZYSTAMY Z POPULARNYCH PLATFORM
  • AdForm
  • Display & Video 360
SZEROKI WYBÓR WYDAWCÓW
400
Serwisów
12
kategorii

Inne formaty

SMS i MMS

Minimalistyczna forma reklamy, która daje ogromne możliwości dotarcia z komunikatem we właściwym miejscu i czasie. Jest to narzędzie, które świetnie towarzyszy i uzupełnia inne media podczas kampanii.

  • Szerokie możliwości targetowania – zainteresowania, BTS, temat, kontekst
  • Komunikacja bezpośrednio na telefony klientów

18 000 000 ABONENTÓW W BAZIE

Push

Komunikaty push na telefonie lub komputerze. Wykorzystanie tego formatu pozwala wpisać się z przekazem reklamowym w interfejs urządzenia, z którego korzysta użytkownik. Dzięki temu komunikat jest przystępny w odbiorze i bardziej efektywny.

  • Realizacja oparta o własne profile behawioralne
  • Możliwość zbudowania indywidualnego profilu klienta
  • Wzmocnienie komunikacji – remarketing display
  • Emisja również na urządzeniach z iOS Apple
* Za przygotowanie kreacji dla BLIKA odpowiada CHANGE SERVICEPLAN SP. Z O .O., Eurocentrum Office Complex, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa / Polska NIP: 5213560286

Gaming

Zainteresowanie gamingiem z roku na rok rośnie. Komunikacja reklamowa w wirtualnym świecie to prosty sposób na dotarcie do rasowych gamerów, ale też okazjonalnych graczy.

  • Proste formaty reklamowe w standardzie IAB
  • Szerokie możliwości targetowania: mobile, PC, konsole, urządzenie, demografia i inne.
new
message

Email

Klasyczny email graficzny wciąż charakteryzuje się wysoką skutecznością i zwrotem z inwestycji o czym świadczą branżowe raporty. To obowiązkowy element w każdym media planie.

  • Zaawansowane możliwości targetowania
  • Szybki start kampanii
  • Ogromny zasięg zasięg

Odpowiemy
na Twoje
pytania

EngageData Sp. z o.o.

biuro@engagedata.pl
ul. Dąbrowiecka 8D
03-932 Warszawa

NIP: 7010938237
KRS 797500

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Cookie