EngageData Sp. z o.o.
biuro@engagedata.pl
ul. Dąbrowiecka 8D
03-932 Warszawa
NIP: 7010938237
KRS 797500
Pełnowartościowy film w wiadomości email. Opracowaliśmy kod, dzięki któremu eliminujemy konieczność wysyłki w postaci gif-a. Zachowujemy oryginalny filmowy format, a więc wysoką jakość nagrania oraz możliwość włączenia dźwięku.
Reklama display to forma reklamy, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców za pomocą grafik, banerów lub filmów umieszczanych na stronach internetowych. Jest to sposób na zwiększenie zasięgu i uwagi dla Twojej marki w sposób nieinwazyjny dla użytkowników.
Ta forma reklamy jest nieinwazyjna ponieważ towarzyszy innym treściom w serwisie wydawcy. Na zdjęciu/grafice znajduje się krótka zajawka, kluczowa informacja. Klik kieruje do całego artykułu albo do strony docelowej.
Interaktywne kreacje na mobile lub desktop. Reklama reaguje na działanie gracza, które wywołuje określony efekt. Dzięki temu komunikację kampanii można przekazać w atrakcyjnej dla użytkownika formie gry, quizu, czy interaktywnej animacji.
Łączymy technologie mobilną z reklamą OOH i DOOH. Wykorzystujemy dane z aplikacji zainstalowanych na smartfonie:
Dzięki powyższym informacjom, jesteśmy w stanie targetować reklamy na:
Przykładowe scenariusze
W pierwszym przypadku reklama mobilna może uzupełnić przekaz reklamy OOH/DOOH, w drugim możemy emitować reklamę kontekstowo – nawiązującą tematycznie do lokalizacji użytkownika.
Wideo to obok podcastów najszybciej rozwijający się format reklamowy, który zdobywa coraz większą popularność.
Minimalistyczna forma reklamy, która daje ogromne możliwości dotarcia z komunikatem we właściwym miejscu i czasie. Jest to narzędzie, które świetnie towarzyszy i uzupełnia inne media podczas kampanii.
Komunikaty push na telefonie lub komputerze. Wykorzystanie tego formatu pozwala wpisać się z przekazem reklamowym w interfejs urządzenia, z którego korzysta użytkownik. Dzięki temu komunikat jest przystępny w odbiorze i bardziej efektywny.
Zainteresowanie gamingiem z roku na rok rośnie. Komunikacja reklamowa w wirtualnym świecie to prosty sposób na dotarcie do rasowych gamerów, ale też okazjonalnych graczy.
Klasyczny email graficzny wciąż charakteryzuje się wysoką skutecznością i zwrotem z inwestycji o czym świadczą branżowe raporty. To obowiązkowy element w każdym media planie.
EngageData Sp. z o.o.
biuro@engagedata.pl
ul. Dąbrowiecka 8D
03-932 Warszawa
NIP: 7010938237
KRS 797500
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!